BEOCUTE Gay Phuket Ταξίδια & Μεταφορές

Υπηρεσίες ταξί και ξεναγήσεων που ανήκουν σε ομοφυλόφιλους.

BEOCUTE Gay Phuket Travel & Transport

Εικονίδιο τοποθεσίας

42/11 Thaweewong Rd, Patong, Πουκέτ, Thailand, 83150

Ιδιωτικός οδηγός ιδιωτικών ξεναγών και υπηρεσίες μεταφοράς. Το BEOCUTE προσφέρει φιλικές, οικονομικές μεταφορές αεροδρομίου, εκδρομές και εκδρομές μέσα και γύρω από το Πουκέτ:

• Νησί Phi Phi, James Bond Island, Similan Island, Raya & Coral Island, Khaosok

• Siam Niramit Show (Καταπληκτικό Ταϊλανδέζικο Σόου), Simon Cabaret

• Thai Boxing, Ziplining (Flying Hanuman), Sanctuary ζούγκλας ελεφάντων, Tiger Kingdom

Επικοινωνήστε με την Thanapol στο beocute@icloud.com ή μέσω LINE: @beocute

Greg

13-Φεβ-2020

Εξαιρετική εξυπηρέτηση

Το Beocute Gay Travel βοήθησε με τη μεταφορά και τις περιηγήσεις κατά τη διάρκεια των διακοπών μας στο Πουκέτ. Μπορούσα να συντονίσω τα πάντα μέσω WhatsApp και να πληρώσω για τα πάντα εύκολα μέσω Paypal. Το Beocute Gay Travel ανταποκρίθηκε εξαιρετικά τόσο μέρα όσο και νύχτα και πάντα πρόθυμο να προσφέρει προτάσεις για πράγματα που πρέπει να κάνετε και να δείτε. Κλείσαμε την περιήγησή μας στο νησί Τζέιμς Μποντ, πολλές μεταφορές από το αεροδρόμιο και μια περιήγηση στον Μεγάλο Βούδα και στο Γουατ Τσαλόνγκ. Σίγουρα θα τα χρησιμοποιήσουμε ξανά για μελλοντικές επισκέψεις στο Πουκέτ.
O
Obrecht

27-Ιαν-2020

Ειλικρινής, φιλική και καλή ποιότητα!

Εδώ μπορείτε να βρείτε πολλές πληροφορίες για πολλές εκδρομές. Καλή ποιότητα, και... έρχεται στο χώρο ή την παμπ σας να σας εξηγήσει τα πάντα αν θέλετε! Μην κοιτάς περισσότερο...
George

24-Ιαν-2020

Πολύ χρήσιμη και φιλική εξυπηρέτηση

Πολύ εξυπηρετικός φιλικός και μου έδωσε πολύτιμες συμβουλές που δεν θα ήξερα. Οι μεταφορές με ταξί από το αεροδρόμιο είναι φθηνότερες από το ξενοδοχείο. Διατήρησα επαφή καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μου.
Peter

25-Οκτ-2019

Συνιστάται

Έχετε πολλές επιλογές για να κάνετε κράτηση εκδρομών μέσω μιας πληθώρας τουριστικών πρακτορείων στο δρόμο, αλλά αυτό που δεν θα έχετε είναι η χαλαρή, προσεγμένη υπηρεσία που παρέχει το Tanner. Ο Tanner έχει έναν ευγενικό τρόπο που είναι ελκυστικός και αυτό αντικατοπτρίζει τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες του σε ένα επαγγελματικό και χαλαρό περιβάλλον. Εάν είστε αρκετά τυχεροί να τον έχετε ως αρχηγό της περιοδείας σας, μεταδίδει μια πληθώρα τοπικών γνώσεων για να συμπληρώσει το δρομολόγιο. Είναι ικανός να οργανώνει εξωτερικές περιηγήσεις με ελάχιστη φασαρία. Χρησιμοποιώντας το πρακτορείο του, οποιοδήποτε πρόβλημα ή πρόβλημα είναι μόνο ένα τηλεφώνημα ή ένα κλικ μακριά. Πολύ καλός και ανταποκρινόμενος επικοινωνιακός. Οι άνθρωποι στην περιοδεία μου εκείνη την ημέρα είδαν έναν επιδέξιο χειριστή όταν παρουσιάστηκε μια επίσημη πρόκληση. Ένας έξυπνος και επιδέξιος χειριστής. Δεν μπορώ να βαθμολογήσω αρκετά.
Bruce

19-Μαΐου-2019

Το καλύτερο ... ήταν απίθανο

Επαγγελματίας ευγενικός και φιλικός. Από τη στιγμή που μπήκα στο γραφείο (με την μπύρα στο χέρι) με έκαναν να νιώσω ευπρόσδεκτος... και οι δραστηριότητες των ημερών ταξινομήθηκαν ανάλογα με την ώρα που έφυγα. Όχι άλλες ανησυχίες!! Με περιορισμένο χρόνο στο Πουκέτ, η Best παρείχε επιλογές που ταιριάζουν καθώς και συμβουλές για δραστηριότητες. Επιλέξαμε μια περιήγηση σε νησί 1/2 ημέρας προσαρμοσμένη στις ανάγκες μας. Με τον Best στο τιμόνι, ταξιδέψαμε με άνεση, νιώσαμε ευπρόσδεκτοι στο «μέρος του κόσμου» του και περάσαμε απλώς μια υπέροχη μέρα. Για να ολοκληρώσετε την ημέρα της άδειας, συνέστησε μια επαγγελματική υπηρεσία μασάζ που μας περιποιήθηκε μετά από μια κουραστική μέρα. Άλλες προκαθορισμένες ξεναγήσεις οργανώθηκαν με ευκολία. Η μόνη δυσκολία που αντιμετώπισα ήταν να βρω το γραφείο — αλλά από τη στιγμή που εκεί η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική και — σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας, την ανησυχία σας για την οργάνωση εκδρομών και την παρακολούθηση σας για να διασφαλίσετε ότι όλα πήγαν καλά Συνιστάται ιδιαίτερα.
P.

5-Μαΐου-2019

Απλα τελειο

Κλείσαμε 3 περιηγήσεις με τον Tanner και όλοι ήταν καταπληκτικοί, αλλά μας πρότεινε επίσης υπέροχα εστιατόρια και ap. Όλα ήταν τέλεια και ο Tanner είναι πραγματικά φιλικός και ικανός να μας υποστηρίξει στο να κάνουμε τον χρόνο μας στο Patong απλά υπέροχο. Ευχαριστώ πολύ
Eric

14-Mar-2019

Πηγαίνετε με τον Beocute

Ως κάποιος που έχει διαβάσει τις κριτικές εδώ πριν χρησιμοποιήσει αυτό το ταξιδιωτικό γραφείο, μπορώ να πω χωρίς αμφιβολία ότι η εμπειρία του Beocute Gay Travel άξιζε εντελώς την εμπειρία. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο Πουκέτ, ο σύντροφός μου και εγώ αρχικά σκεφτόμασταν να κάνουμε ένα απλό ταξίδι με τον ιδιοκτήτη, τον Tanner. Ωστόσο, απολαύσαμε τόσο πολύ την πρώτη κράτηση που αποφασίσαμε να κλείσουμε περισσότερα ταξίδια μέσω αυτού. Εγγραφήκαμε πρώτα για την περιοδεία στο Νότιο Πουκέτ. Ο Tanner μας πήγε στο Big Buddha, ένα ωραίο εστιατόριο δίπλα στην παραλία και σε μια ποικιλία από παραλίες και σημεία θέας πάνω από τα εκπληκτικά γαλαζοπράσινα νερά της θάλασσας. Ο Tanner είναι ένας θαυματουργός οικοδεσπότης και έκανε το ταξίδι μας πολύ πιο ευχάριστο. Μας βοήθησε επίσης να εγγραφούμε για μια ημερήσια εκδρομή στα νησιά Phi Phi, κανονίζοντας όλες τις συγκοινωνίες και άλλα. Ο Tanner ξεπέρασε ό,τι περιμέναμε από το ταξιδιωτικό του γραφείο, βοηθώντας μας να εντοπίσουμε νόστιμα εστιατόρια, να μας μεταφέρει εκεί και να μας δείξει τις καλύτερες εμπειρίες νυχτερινής ζωής στην Πατόνγκ:) Συνιστούμε ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του Beocute Gay Travel αν σχεδιάζετε επόμενη διαμονή στο Πουκέτ.
Jeff

18-Φεβ-2019

Το Tanner ήταν εξαιρετικό - μου άρεσε πολύ η μέρα μας στο Πουκέτ!

Συνιστώ ανεπιφύλακτα το Tanner with Beocute Tour Services στο Πουκέτ. Ήταν πολύ εύκολο να συνεργαστεί μαζί του για να κρατήσει την ημερομηνία για περιοδεία και να προσδιορίσει τι θέλαμε να κάνουμε με τη μέρα μας στο νησί. Ο Tanner έστειλε αρκετές προτάσεις για το δρομολόγιο για να μας βοηθήσει να πάρουμε την απόφασή μας. Ο Tanner μας παρέλαβε από την προβλήτα της κρουαζιέρας σε ένα πολύ καθαρό και άνετο αυτοκίνητο που είχε ωραίο κλιματισμό, το οποίο χρειάζεται όταν επισκέπτεστε το Πουκέτ! Μας πήγε να δούμε το ναό What Chalong, το άγαλμα του Μεγάλου Βούδα, κατόπιν αιτήματός μας - μας πήγε στο Tiger Kingdom, φάγαμε μεσημεριανό στο Pan Yaah στην παραλία Patong που είχε εκπληκτική θέα στον κόλπο. Στη συνέχεια, περπατήσαμε στην παραλία Patong και στη συνέχεια πήγαμε για μια βόλτα με ελέφαντα κατόπιν αιτήματός μας. Τα αγγλικά Tanners ήταν πολύ καλά και οι γνώσεις του για το νησί ήταν φοβερές. Αυτό που εκτίμησα περισσότερο είναι ότι χρονομέτρησε τη μέρα μας έτσι ώστε να μην περιμέναμε ποτέ στην ουρά σε κανένα από τα μέρη που επισκεφτήκαμε. Θα συνιστούσα το Tanner σε οποιονδήποτε χωρίς δισταγμό και ελπίζω να επισκεφτώ ξανά το Πουκέτ με τον Tanner να μας οδηγεί στο μέλλον!
Chris

17-Ιαν-2019

Αξιόπιστη εξυπηρέτηση

Ο σύντροφός μου και εγώ βρήκαμε τα ταξίδια Beocute Gay στην αναζήτησή μας στο Google και επικοινωνήσαμε μέσω του FB Messenger. Ο Tanner απάντησε σε λιγότερο από 2 ώρες και συναντηθήκαμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα και συζητήσαμε τι θέλαμε να κάνουμε στο Πουκέτ. Ο Tanner μπόρεσε να πάρει τα εισιτήριά μας, να μας προτείνει μέρη για να πάμε και οργάνωσε μια προσωπική περιήγηση όπου μας οδήγησε σε διάφορα μέρη. Είναι πολύ επαγγελματίας, οργανωμένος και έχει μεγάλη αίσθηση του χιούμορ. Είχαμε ακόμη και ένα δείπνο με τον σύντροφό του το τελευταίο μας βράδυ και περάσαμε υπέροχα. Προτείνω τον Tanner για όλες τις ανάγκες περιοδείας και φροντίστε να τον ενημερώσετε τι θέλετε να κάνετε και πού να πάτε. Καπ Κουν Καπ Τάνερ! Τα λέμε σύντομα στο DC!
Mann

11-Σεπ-2018

Ο σωτήρας μου στο αεροδρόμιο

Αγόρασα εισιτήριο για μίνι βαν από το Tanner για παραλαβή από το αεροδρόμιο στις 10.30 π.μ. Ωστόσο, ο συγκρουόμενος οδηγός ήρθε νωρίς για παραλαβή γύρω στις 9.45 π.μ. Επειδή δεν έχω μαζέψει ακόμα τα πράγματά μου, ζήτησα από τον οδηγό να με περιμένει για 15 λεπτά. Αρχικά, ο οδηγός συμφώνησε να περιμένει. Αλλά όταν ήμουν έτοιμος να πάω, ο οδηγός με άφησε χωρίς επίβλεψη εν αγνοία μου. Ευτυχώς ο Tanner είναι ο σωτήρας μου με οδήγησε προσωπικά στο αεροδρόμιο με το προσωπικό του όχημα χωρίς επιπλέον κόστος. Τον ευχαριστώ πολύ. Συνιστάται. Θα τον βρίσκω πάντα όταν επισκέπτομαι το Πουκέτ στο μέλλον.
JUAN

20-Ιουν-2018

Το Beocute ήταν απολύτως υπέροχο να το αντιμετωπίσετε!

Το Beocute ήταν απολύτως υπέροχο! Αφού περάσαμε ώρες αναζητώντας ιδέες για το ταξίδι στο Πουκέτ στο σπίτι μας, βρήκαμε τον Tanner στο διαδίκτυο και είχαμε μια ωραία συνομιλία στο WhatsApp μαζί του συζητώντας τι μας άρεσε. Έστειλε πολύ λεπτομερή σχέδια με μπροσούρες και τιμές, συμπεριλαμβανομένων των εκπτώσεων σεζόν. Συμφωνήσαμε σε όλα. Ο Tanner ήταν πολύ επαγγελματίας, επικοινωνιακός και πάντα διαθέσιμος. Μας έδωσε εξαιρετικές πληροφορίες και ήταν ανοιχτός και ειλικρινής. Ακόμη και όταν δεν ήταν στο γραφείο, ανταποκρινόταν εξαιρετικά μέσω των social media. Ο Tanner είναι καταπληκτικός!. Θα συνιστούσα να χρησιμοποιήσετε το Beocute 100%

13-Ιουν-2018

Υπέροχη ώρα για μεμονωμένους ταξιδιώτες!

Από τότε που ήρθα μόνος μου στο Πουκέτ, ήταν υπέροχο που γνώρισα τον Tanner και τον Becoute. Ως οδηγός μου, ο Tanner με βοήθησε να πλοηγηθώ στο νησί και μπόρεσε να κάνει πολλά περισσότερα! Συστήνω ανεπιφύλακτα!
T
Theo

4-Ιουν-2018

Ο προσωπικός πράκτορας κρατήσεων Tanner προσφέρει εξαιρετική δουλειά

Τι υπέροχη εμπειρία με τον Tanner. Έμαθα για τον ιστότοπό του beocute.com και στη συνέχεια αποφάσισα να πάω στο γραφείο του και να σχεδιάσω μερικές περιηγήσεις για το 4ήμερο ταξίδι μου στο Πουκέτ. Η εξυπηρέτηση είναι επαγγελματική και όλα ήταν τέλεια σχεδιασμένα. Επίσης κανονίστηκε μεταφορά στο αεροδρόμιο νωρίς το πρωί. Μπορώ να συστήσω ανεπιφύλακτα το Tanner για τον προγραμματισμό του ταξιδιού σας στο Πουκέτ ή σε κοντινά νησιά. Προσωπικά, έκλεισα ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων με καλές τιμές στο Patong, αλλά την επόμενη φορά θα ακολουθούσα τις συμβουλές του και θα επέλεγα μια πιο ήσυχη περιοχή για να μείνω. Αυτή ήταν η δική μου απόφαση και σίγουρα θα επικοινωνήσω με τον Tanner για να κανονίσουμε μια καλύτερη τοποθεσία. T. (Άμστερνταμ, Ολλανδία)
Simon

17-Μαΐου-2018

Τι μέρα!

Ακόμα κι αν ξεκινήσαμε κάτω από τη βροχή, δεν ήταν μεγάλη υπόθεση, καθώς ο Tanner, ο οδηγός, ήταν εξαιρετικά θετικός! Με πήγε εμένα και έναν άλλο Γερμανό στο νησί με το αυτοκίνητό του: πολύ άνετη και δροσερή μουσική (ακόμα και μερικά καυτά βίντεο κλιπ lol). Ξεκινήσαμε από τον μεγάλο Βούδα. Ήμουν έκπληκτος που ο Tanner αφιέρωσε χρόνο για να μας συνοδεύσει καθώς οι περισσότεροι οδηγοί θα είχαν μείνει στο αυτοκίνητό τους. Μας έδωσε κάποιες πληροφορίες και μας δίδαξε πώς να προσευχόμαστε. Ευτυχώς ο ήλιος επέστρεψε. Πήγαμε για ένα ωραίο γεύμα κοντά στη θάλασσα, σταματήσαμε σε μερικά σημεία θέας, πήγαμε σε μια όμορφη παραλία... Ήταν υπέροχο να ανακαλύψουμε το νησί με αυτά τα 2 παιδιά. Συστήνω ανεπιφύλακτα!
Paul

12-Μαΐου-2018

Καλά ταξίδια, ξέρει τα πράγματα του.

Κανόνισα μερικά καλά ταξίδια, το καταφύγιο των ελεφάντων ήταν μια καλή μέρα και το πάρτι στην πανσέληνο στην παραλία, ο σύντροφός μου πήγε και είχε μια υπέροχη νύχτα. Αλλά έχασα τα παπούτσια μου στο καταφύγιο των ελεφάντων και του ζήτησα να με καλέσει για να με βοηθήσει να τα πάρω πίσω, και μου είπε απλώς να καλέσω ταξί και να τα φέρω μόνος μου. Δεν τα πήρα ποτέ πίσω.
Guy

12-Μαΐου-2018

Ταξίδι στο νότιο νησί

Πήγα μισή μέρα εκδρομή με τον Tanner. Ήταν επαγγελματίας και γνώστης οδηγός και ήταν καλή σχέση ποιότητας τιμής. Έχει ένα καθαρό, σύγχρονο όχημα και είναι καλός οδηγός! Αξίζει τον κόπο. Πολλά ευχαριστώ.

10-Μαΐου-2018

Ωραία και ειλικρινής

Πολύ φιλικό και εξυπηρετικό. Χρησιμοποιήστε αυτό το πρακτορείο κάθε φορά που επισκέπτομαι το Πουκέτ
Alex

10-Μαΐου-2018

Φιλί και κόμπο.

Όταν επιστρέψω στην Πατόνγκ, θα επιστρέψω για να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες τους χωρίς καμία αμφιβολία. Ευχαριστώ για όλα - με βοήθησες!
T
Toni

9-Μαΐου-2018

Μεγάλη εμπειρία

Ένας τόσο ωραίος και φιλικός τύπος. Ήταν πραγματικά χρήσιμος και με βοήθησε να βρω μια τέλεια περιήγηση στο νησί. Συνιστώ το πρακτορείο του σε όλους.
Kudzi

22-Apr-2018

Καλές υπηρεσίες

Η εξυπηρέτησή σας είναι υπέροχη. Παρακαλώ συνεχίστε την καλή δουλειά. Σίγουρα θα σας ξαναχρησιμοποιήσω αν εξαπατήσω να επισκεφτώ ξανά το Πουκέτ.
Kuba

18-Apr-2018

Το LGBT πρέπει στο Πουκέτ :)

Ειλικρινά μπορώ να πω ότι δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερη εξυπηρέτηση και περιηγήσεις στο Patong και ολόκληρο το Πουκέτ. Η ξενάγηση ήταν υπέροχη και ο Tanner είναι ένας διασκεδαστικός, περιποιητικός και εξαιρετικός οδηγός. Αν ψάχνετε για την καλύτερη εμπειρία στο Πουκέτ - είναι απαραίτητο!
Morrie

18-Apr-2018

Εξαιρετική εξυπηρέτηση από έναν εξαιρετικό οικοδεσπότη

Ο Τάνερ ήταν υπέροχος. Οι τιμές του για παραλαβή και παράδοση από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο ήταν πολύ χαμηλότερες από συγκρίσιμες υπηρεσίες. Έκανα μια περιοδεία στο North Island και στο South Island και οργάνωσε ένα ταξίδι στο Elephant Jungle Sanctuary και στο Siam Niramit. Η περιήγηση στην πόλη του Πουκέτ και οι επισκέψεις σε μερικούς από τους ναούς ήταν ένα αποκορύφωμα για μένα, όπως και η ευκαιρία να πάω μαζί του για μεσημεριανό γεύμα σε 2 υπέροχα εστιατόρια. Αν πρόκειται να πάτε στο Πουκέτ, επικοινωνήστε μαζί του. δεν θα απογοητευτείτε. Ευχαριστώ τον Tanner που φρόντισε εμένα και τον κ. Stick κατά την επίσκεψή μου στο Πουκέτ πριν από το Songkran.
Davidv

31-Mar-2018

Υπέροχος οικοδεσπότης

Αν θέλετε να δείτε μερικές από τις κορυφαίες τοποθεσίες του Πουκέτ, ελέγξτε οπωσδήποτε με το Tanner πριν κάνετε κράτηση. Απολαύσαμε την περιοδεία του Νότου και όλες τις συστάσεις του. Εξαιρετικός οικοδεσπότης και εξυπηρέτηση με γνώση της περιοχής και των συνδέσεων.
Morne

30-Mar-2018

Μουρνέ

Σας ευχαριστούμε που μας βοηθήσατε να σχεδιάσουμε ένα τόσο υπέροχο ταξίδι στα νησιά Phi Phi, ήταν μια τόσο υπέροχη εμπειρία και απολαύσαμε πραγματικά τις συστάσεις σας!
Jay

19-Mar-2018

Μεγάλη βοήθεια!

Ο Tanner ήταν μια τεράστια βοήθεια. Ήταν σε θέση να μου κάνει κράτηση για ένα ταξίδι στο νησί Phi Phi το πρωί μετά την άφιξή μου. Η μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο ήταν φανταστική. Έκανα μια περιοδεία στο νησί μαζί του και ήταν ένα από τα highlights της εποχής μου στην Ταϊλάνδη. Φοβερή εξυπηρέτηση!
Chee Whye

11-Mar-2018

Mr

Μεγάλη διασκέδαση με τον Tanner. Πολύ εξυπηρετικό και φιλικό. Έδωσε καλές συστάσεις για κλαμπ, ψώνια και φαγητό. Punctusl και εύκολο.
Chris

27-Φεβ-2018

Υπέροχος οικοδεσπότης

Ο Tanner ήταν ένας μεγάλος οικοδεσπότης. Ήμασταν μια ομάδα 5 ατόμων και έκανε την επίσκεψή μας αξέχαστη. Ο Tanner επρόκειτο να μας δώσει πληροφορίες για τη νυχτερινή ζωή στο Πουκέτ και να κανονίσει δρομολόγια φέρι για το επόμενο μέρος του ταξιδιού μας στην Ταϊλάνδη.
L
Lee

6-Φεβ-2018

Καλύτερη εμπειρία ποτέ

Ο φίλος μου και εγώ ευχαριστούμε τον tanner για μια τόσο υπέροχη εμπειρία. Η περιοδεία ήταν καταπληκτική και όχι βιαστική. Μπορέσαμε να ζήσουμε το Πουκέτ όπως οι ντόπιοι και να δημιουργήσουμε αναμνήσεις για μια ζωή! Σας ευχαριστώ για όλα, Tanner.

23-Ιαν-2018

Είστε σε καλά χέρια με τον Tanner

Μόλις βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τη μαφία των ταξί στο Πουκέτ, ήμασταν ευτυχείς που βρήκαμε τον Tanner και κάναμε μια περιήγηση στο νότιο νησί μαζί του. Αν πραγματικά δεν έχετε ιδέα για το τι πρέπει να κάνετε στο Πουκέτ, μπορεί να σας παρέχει σταθερές ξεναγήσεις και να κάνει κράτηση για κάθε είδους δραστηριότητες με ξεναγό. Όσο για εμάς, αναζητούσαμε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία. Προτιμούμε να ξεπεράσουμε το φράγμα του τουρισμού όταν ταξιδεύουμε και σχεδιάζουμε τη δική μας εμπειρία. Προχωρήσαμε και νοικιάσαμε ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο, αν προτιμάτε μια πιο καθοδηγούμενη εμπειρία με έναν φιλικό, ικανό τύπο, τότε δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με τον Tanner.
Neal

8-Ιαν-2018

Αριστη εξυπηρέτηση!

Πήρα το South Tour με τον Tanner στις 3 Ιανουαρίου 2018 και το απόλαυσα απόλυτα. Ο Tanner ήταν φιλικός και εξυπηρετικός και η τιμή ήταν πολύ λογική. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Jarrod

17-Δεκ-2017

Μοναδικό κατάστημα για ομοφυλόφιλους ταξιδιώτες στο Πουκέτ

Θα ήθελα μόνο να είχα βρει τον Tanner νωρίτερα στο ταξίδι μου στο Πουκέτ! Ήταν πολύ φιλικός και εξαιρετικά εξυπηρετικός. Συνέστησε μερικά υπέροχα πράγματα να κάνω και ένα καταπληκτικό σπα για να ολοκληρώσω την επίσκεψή μου. Αναζητήστε τον αν βρεθείτε ποτέ στο Πουκέτ!
Beat

9-Nov-2017

Ωραία περιοδεία στο Νότο στο Πουκέτ

Περάσαμε υπέροχα με τον Tanner. Είναι φιλικός και πολύ εξυπηρετικός. Θα επέστρεφε ξανά οποιαδήποτε στιγμή. Ευχαριστώ.
Maciej

1-Nov-2017

Συνιστώμενη!

Πηγαίνετε να το πάρετε παιδιά! Δεν θα βρείτε καλύτερη βοήθεια με τις περιηγήσεις σας από αυτή που μπορεί να σας προτείνει ο Tanner.
Daniel

28-Οκτ-2017

Μεγάλη εμπειρία

Συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτό το ταξίδι. Ευχαριστώ τον Tanner για την καλοσύνη και τον σεβασμό του. Recomiendo plenamente el viaje con esta compañía, gracias a Tanner por ser tan agradable y respetuoso.
Arthur

18-Οκτ-2017

Μεγάλη και καλά οργανωμένη

Ο Tanner είναι τόσο οργανωμένος, όλα είναι ξεκάθαρα. Οι συμβουλές είναι καλές. Και νοιάζεται για το ενδιαφέρον σου. Δεν μετανιώνω καθόλου
R
Richard

24-Σεπ-2017

Καταπληκτικό Tanner

Πέρασα καταπληκτικά στις διάφορες περιοδείες μου με τον Tanner, έναν υπέροχο τύπο που είναι φιλικός, εύκολος και γνωρίζει εξαιρετικά καλά το νησί Πουκέτ. Με έκανε να νιώσω εξαιρετικά άνετα και ως σόλο ταξιδιώτης ένιωθα εξαιρετικά ασφαλής. Ευχαριστώ
Marcus

13-Σεπ-2017

Συνιστάται πολύ

Περάσαμε μια υπέροχη μέρα, χάρη στον Tanner που συνέστησε και κανόνισε τα πάντα για εμάς. Ήμασταν πιθανώς δύσκολοι πελάτες καθώς αλλάζαμε συνέχεια γνώμη. Ανησυχούσα ότι αυτό θα σήμαινε ένα μπέρδεμα στα σχέδιά μας, αλλά ο Tanner ήταν υπέροχος. Πολύ υπομονετικός μαζί μας και φρόντισε να κυλήσουν όλα τέλεια.
I
Ivan

1-Σεπ-2017

Το λάτρεψα ! :)

Η καλύτερη υπηρεσία που μπορείτε να βρείτε ποτέ σε καλή τιμή! Η περιοδεία ήταν τόσο διασκεδαστική! Ένιωσα πολύ άνετα, σαν να με οδηγούσε ένας φίλος και να με έδειχνε! Μέχρι στιγμής η καλύτερη εμπειρία με εκδρομές ποτέ! :) συνιστάται ! :) Tanner: ο καλύτερος οδηγός που μπορεί να έχετε!
k
kenneth

25-Ιουλ-2017

Tunay na kaibigan (Αληθινός φίλος)

Ήταν η πρώτη μας φορά στο Phuket Thailand ng Partner ko, φυσικά αναζητούμε την καλύτερη και αξιόπιστη υπηρεσία. Hanggang sa nakita namin ang (BEOCUTE) που στην αρχή νιώσαμε άνετα μέσα στο γραφείο μιλώντας με το προσωπικό που είναι τόσο ωραίο και πολύ φιλικό. Προσαρμόστε το μεσημεριανό πινάκιτα και ένα μέρος ταξιδιού Από το Σάουτ προς τον Βορρά και το Φι-φι. Κάνοντας μια περιοδεία απευθείας προς τα βόρεια και τα νότια, ο προσωπικός μας οδηγός είναι ο ιδιοκτήτης του BEOCUTE, ήταν μια ωραία στιγμή που διασκεδάζαμε μαζί του, έδωσε τις καλύτερες προτάσεις για τον συνεργάτη μας. Και για την τελευταία μας νύχτα και το Phuket pumunta kami ng Club στο nagustohan ko namna kamo ng partner ko, είναι μια καλή ανάμνηση σαν να έχετε έναν αδερφό από την άλλη χώρα που θα σας καθοδηγήσει και θα σας βοηθήσει για το ταξίδι σας, σας ευχαριστώ kaibigan (Φίλος) BEST και του Ομάδα ❤️
Angel

25-Ιουλ-2017

Αξέχαστη εμπειρία

Το Beocute προσφέρει μια από τις καλύτερες εμπειρίες περιοδείας στο Πουκέτ! Ο Tanner γνωστός ως "Καλύτερος" γιατί είναι ο καλύτερος ξεναγός στο Πουκέτ που παρείχε προσωπική εμπειρία περιήγησης για εμένα και τον σύντροφό μου. Μας πήγε σε υπέροχες τοποθεσίες και εστιατόρια όπου φάγαμε απίστευτο ταϊλανδέζικο φαγητό. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τον Best και το προσωπικό του. Μια πραγματικά επαγγελματική ομάδα αφιερωμένη στο να κάνει τις εμπειρίες σας στο Πουκέτ αξέχαστες!

30-Ιουν-2017

Καταπληκτικός ξεναγός.

Είχαμε μια υπέροχη περιοδεία με το Geocute. Άλλαξα εντελώς την άποψή μου για την περιοχή του Πουκέτ και με έκανε να θέλω να επιστρέψω. Εξερευνώ την παλιά πόλη, δοκίμασα τοπικές λιχουδιές και επισκέφτηκα το πιο αυθεντικό πλωτό εστιατόριο με ψάρια που έχω πάει ποτέ. Υπέροχος τύπος που σε βολεύει.

18-Ιουν-2017

μεγάλη υπηρεσία

Το Tanner θα σας βοηθήσει να οργανώσετε όλες τις περιηγήσεις και τον ελεύθερο χρόνο σας στην Patong και τις γύρω περιοχές - επαγγελματική εξυπηρέτηση από επαγγελματικό πλήρωμα.
Kevin

14-Ιουν-2017

Τι μπορώ να πω ... Ο Tanner έκανε τις διακοπές μας

Εάν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία αφού διαβάσετε όλες αυτές τις κριτικές, επιτρέψτε μου να τις διαλύσω. Πραγματοποιήσαμε μια περιοδεία στο S Island την πρώτη μας μέρα ... αφού περάσαμε τη μέρα με τον Tanner, καταλήξαμε να κλείσουμε κάθε περιοδεία μέσω αυτού. Είναι τόσο σπουδαίος οδηγός και άτομο που αισθάνεστε αμέσως χαλαροί μαζί του και καταλήγετε να έχετε μια υπέροχη μέρα. Βρίσκει μερικά από τα καλύτερα εστιατόρια - γνωρίζει όλα τα καλύτερα μέρη και σας κάνει να αισθάνεστε αμέσως μέρος της σκηνής του Πουκέτ. Τόσο υπέροχος τύπος! Δεν μπορώ να τον συστήσω αρκετά είτε ως πλήρη οδηγό είτε για να βοηθήσει να κλείσετε τις διάφορες ημερήσιες εκδρομές και συνδέσεις... Ευχαριστώ !!!
Christophe

6-Ιουν-2017

Καλύτερη περιήγηση στο Πουκέτ ΠΟΤΕ!

Ο καλύτερος οδηγός που θα μπορούσατε να βρείτε στο Πουκέτ. Το Thanapol θα σας δείξει την πραγματική Ταϊλάνδη και θα μοιραστεί μαζί σας το πάθος του για το φαγητό και τον πολιτισμό της. Τον γνώρισα ως οδηγό και τον άφησα για φίλο. Δεν θα μπορούσα να του δώσω μεγαλύτερη σύσταση.

24-Μαΐου-2017

Σούπερ εύρεση για περιηγήσεις και εκπαίδευση!

Εάν δεν γνωρίζετε κανέναν ή τίποτα, πηγαίνετε να δείτε το Beocute! Ο Khun Tanner πήγε πάνω και πέρα ​​για να προσαρμόσει μια μέρα μέσα και γύρω από το Πουκέτ. Δεν ήθελα μια τυπική περιήγηση, αλλά μάλλον ενδιαφερόμουν να δω μερικούς ναούς της περιοχής και κατέληξα να περάσω μια υπέροχη μέρα, μαθαίνοντας για διάφορες πρακτικές του βουδισμού, την ιστορία του Πουκέτ, και με μια ιδιοτροπία τελειώσαμε τη μέρα κάνοντας ιππασία ελέφαντας. Μια τέτοια υπέροχη μέρα! Το γραφείο του Beocute είναι κοντά σε όλα, πεντακάθαρο, και μάλιστα έχει Internet, εκτύπωση και μηχανή Nespresso, αν τύχει να βαρεθείς το πανταχού παρόν Nescafe ;) Το Tanner είναι το καλύτερο!
Pete

15-Mar-2017

Φιλική, αποτελεσματική εξυπηρέτηση

Υπέροχο ταξίδι μισής ημέρας στο βόρειο Πουκέτ. Ο Tanner είναι φιλικός, στην ώρα του και γνωρίζει την περιοχή. Φοβερό «κρυμμένο» καφέ για μεσημεριανό γεύμα.

30-Ιαν-2017

Περισσότερο από μια υπηρεσία εκδρομών

Η πρώτη μας φορά στο Πουκέτ. Έγινε πιο ευχάριστο ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με το Beocute. Ο Tanner (Thanapol) είναι πολύ επαγγελματίας και γνώστης. Αυτός και η ομάδα του φρόντισαν πολύ τον Joe and I. Αρχικά κλείσαμε μια περιήγηση στις νότιες παραλίες και ήμασταν τόσο ευχαριστημένοι με την εμπειρία που με χαρά αρχίσαμε να λαμβάνουμε συστάσεις για επιπλέον εμπειρίες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαστήκαμε με την Beocute και προτείνουμε την εταιρεία, τον Tanner και την ομάδα του.
t
tatsuya

4-Ιαν-2017

Υπέροχες στιγμές και αναμνήσεις στο Πουκέτ

Ο Masayuki (η παρακάτω ανάρτηση) και εγώ επισκεφτήκαμε το Beocute για να εξετάσουμε τις επιλογές ταξιδιών για ομοφυλόφιλους στο Πουκέτ. Ο κ. Tanapol/ Tanner ήταν πολύ ευγενικός, αφοσιωμένος και αρκετά έμπιστος για να μας δείξει πολλές επιλογές και γι' αυτό επιλέξαμε να συμμετάσχουμε στην περιήγηση North City Tour. Όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν ένας θαυμάσιος οδηγός για μια μισή μέρα περιήγησης στην πόλη του Πουκέτ και σε άλλα αξιοθέατα. Του ζητήσαμε επίσης να κανονίσει μια μεταφορά από το αεροδρόμιο από την Πατόνγκ, και αρκετά ευγενικά κράτησε τις αποσκευές μας ενώ απολαμβάναμε τα τελευταία λεπτά του ταξιδιού στο Πουκέτ. Συνιστώ ανεπιφύλακτα να τον συμβουλευτείτε για να κάνετε το ταξίδι σας στο Πουκέτ πολύ διασκεδαστικό και αξέχαστο!ブてみました。初めはピピ島へのツアーを手配してもらうつもりイドのタナポンさんが親切で信頼できる感じだったので、タナポンさんが自らツアーをするシティガイ»։ウンの街歩きや地元の人が訪れるようなお寺、また鬱蒼とるした森を散ど、普通の滞在ではできなかったことを体験できてすごく満足しています。また''んありがとう!
Masayuki

23-Δεκ-2016

Εξαιρετική φιλοξενία

Ήθελα να ζήσω τα ιδιαίτερα πράγματα όχι μόνο το κολύμπι στο Πουκέτ. Και ο κ. Thanapol μας πρότεινε G North tour. Πήγαμε στην παλιά πόλη του Πουκέτ και περπατήσαμε στην πόλη. Ήταν τόσο ωραίος τύπος. Έτσι απολαύσαμε πολύ την περιοδεία του. Σας συνιστώ πραγματικά να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον παράγοντα. Έμεινα τόσο ικανοποιημένος με την υπηρεσία του. Ευχαριστώ κύριε Μπεστ!!
Masayuki

21-Δεκ-2016

Σίγουρα μια από τις καλύτερες επιλογές στο Πουκέτ

Άκουσα ότι ήμασταν ο πρώτος Ιάπωνας πελάτης του Mr.Thanapol. Ήμασταν πολύ χαρούμενοι που ήμασταν ο πρώτος Ιάπωνας πελάτης του. Μιλάει πολύ άπταιστα αγγλικά και μας έδωσε την καλύτερη εξυπηρέτηση. Σκέφτεται πάντα την ευκολία του πελάτη και προσπαθεί να κάνει το καλύτερο σε οποιαδήποτε κατάσταση. Πήραμε μέρος στο G.North City Tour. Μας οδήγησε στην παλιά πόλη του Πουκέτ και στους καταρράκτες Wat Prathong Temple και Bang Pea. Το καλύτερο μέρος για μένα ήταν η παλιά πόλη του Πουκέτ. Μας εξήγησε μια ενδιαφέρουσα ιστορία για το σινοπορτογαλικό κινέζικο κτήριο και ούτω καθεξής. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την υπηρεσία του και σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία του.
И
Игорь

27-Σεπ-2016

Συνιστάται.

В первую очередь, дружественный к нам сервис со обоятельным продавцом (он же хозяин). Хороший прием, большой выбор (π.χ. Русский гид имеется. Никаких нареканий к работе и сервису. Все четко. Заранее звонят, предупреждают , ну и рекомендуют экскурсии по погоде, что было для нас актульно, так как мы словили σεζόν βροχή. Γραφείο рядом со залом. Так что хозяин не просто приятен, но еще и мускулист. Мелочь, но приятно посмотреть
Arnaldo

22-Σεπ-2016

Πρώτη φορά στο Πουκέτ / εξαιρετική εξυπηρέτηση

Αυτή ήταν η πρώτη μας φορά στο Πουκέτ. Μετά την επίσκεψη στο Σίδνεϊ και την Μπανγκόκ ήμασταν έτοιμοι για το Πουκέτ. Περάσαμε 5 μέρες εκεί. Οι δύο πρώτες μέρες ήταν αργές, καθώς δεν είχαμε προγραμματίσει εκ των προτέρων το ταξίδι μας. Ευτυχώς βρήκαμε το Beocute ταξίδι κατά τη διάρκεια της τρίτης μας ημέρας εκεί. Σχεδιάσαμε μια ξενάγηση στο νότιο τμήμα του Πουκέτ, πήγαμε να δούμε μια παράσταση, κάναμε μια βόλτα με ελέφαντες κ.λπ. Σίγουρα, το προτείνω. Πολύ επαγγελματικό και ενημερωτικό. Είχαμε μια υπέροχη εμπειρία χάρη στο Beocute και στο τέλος του ταξιδιού μας δεν θέλαμε να φύγουμε. Θα ήθελα να επιστρέψω και να περάσω περισσότερο χρόνο εκεί.
Stéphane

11-Nov-2015

Le sens du service!

Efficace, accueillant, de bons conseils et des tarifs compétitifs .. N'hésitez pas à faire appel à Beocute pour rendre votre séjour à Phuket encore plus agréable !
I
Ingo & Frank

11-Οκτ-2015

Toller Mensch - Υπηρεσία διοδίων

Leider sind unsere Urlaubstage in Phuket im Σεπτέμβριος 2015 schon fast zwei Wochen her. Wir haben den Service von Beo sehr genossen. Er hat uns eine Tour zu den Bond-Inseln , sowie ein Trekking-Tour mit Elefanten vermittelt und uns einen Tag den Süden Phukets gezeigt. Unvergessliche Fotos sind entstanden. Sehr zu empfehlen (!) und bei unserem nächsten Ταξίδι nach Ταϊλάνδη werden wir alle Touren über Beo-Travel nutzen. Die ins Hotel kommenden Reiseleiter mit deren "Angeboten" sind überteuert. Vergleichbare Touren werden über Beo erheblich günstiger angeboten. Vielen Dank für alles Frank und Ingo, 11 Οκτωβρίου 2015, Κολωνία - Γερμανία
Bryan

20-Σεπ-2015

Beocute Gay Travel

Η πρώτη μου φορά στο Πουκέτ μόλις τελείωσε. Τελείωσε με πολύ χαρούμενες και αξέχαστες αναμνήσεις. Ήταν περίοδος βροχών κατά τη διάρκεια των διακοπών μου εκεί. Αλλά εξακολουθώ να μπορώ να λάβω μια ιδιωτική υπηρεσία πακέτων ξεναγήσεων από το Beocute Gay Travel Agency. Αν και μόνο μια μέρα, αλλά ήταν γεμάτη χαρά και ζητωκραυγές, θα ήθελα να είχα βρει τον Beocute νωρίτερα στο ταξίδι μου. Ο ιδιοκτήτης - Ο Best είναι πολύ φιλικός, γοητευτικός τύπος... ποτέ δεν πουλάει ή σας πιέζει να πάρετε μερικά πακέτα, αυτό που κάνει απλώς για να διασφαλίσει ότι θα απολαύσετε πραγματικά τις διακοπές σας και θα μάθετε περισσότερα για τη χώρα του και το Πουκέτ! Θα επιστρέψω ξανά με αυτό το πρακτορείο! Πιστέψτε με, σίγουρα θα μετανιώσετε αν δεν λάβατε τις υπηρεσίες περιοδείας του! αξίζει πολύ να δοκιμάσετε!!! χίλιες λέξεις επίσης δεν μπορούν να περιγράψουν πόσο θυσία για τις υπηρεσίες του. γεμάτο εκπλήξεις!
Stuart

16-Σεπ-2015

Άριστη Υπηρεσία

Εξαιρετική και φιλική εξυπηρέτηση. Μακάρι να είχα βρει το Beocute νωρίτερα στο ταξίδι μου. Σίγουρα θα χρησιμοποιήσω το Beocute στην επόμενη επίσκεψή μου!
L
Luis

5-Aug-2015

Muy buena atncion y trato personalizado

Χόλα. Κάντε κράτηση στο πρακτορείο una excussion desde Patong (Πουκέτ) στο νησί Phi Phi, y un transporte desde el hotel al aeropuerto. La atecion fue personalizada y con todo tipo de informacion y aclaraciones necesarias. Un trato muy agradable y me dieron todas las facilidades. Συνιστάται πολύ για το quien se aloje en Patong y quiera un trato personal y muy attento para realizar actividades, excussiones y visitas de muy alto nivel και en groupos reducidos. Πολύ ευγενική εργασία για την καλύτερη εξάρτηση.
Dominique

2-Aug-2015

Très bon agence και très bon service

Lors de mon séjour en Juillet 2015 à Patong , Beocute m'a organizé une visite de Phuket et du Nord de l'ile puis m'a réservé les billet pour faire l'excursion au National Park de James Bond .... Tout a été parfait sans aucune fausse note et à des prix très σωστή. Le responsable s'est même déplacé à mon hôtel pour me présenter ses activités . Un 5 sur 5 sans problem. Ευχαριστώ πολύ !

27-Ιουλ-2015

Εξαιρετική γνώση και εξυπηρέτηση

Μια εξαιρετική υπηρεσία περιήγησης. Ευέλικτο και εξυπηρετικό. Επίσης κανονίζει όλες τις μεταφορές μου από το αεροδρόμιο με ασφαλείς οδηγούς. Έκλεισα μια παράσταση για μένα, μαζί με μια εκτενή ιδιωτική ξενάγηση. Απόλαυσε το χρόνο. Όλες οι ερωτήσεις απαντήθηκαν. Στοχαστική και προσεκτική εξυπηρέτηση. Υπέροχο αυτοκίνητο για περιηγήσεις.
Pompi

8-Φεβ-2015

Καλή συμβουλή

Ο επισκέπτης είναι καλά δεκτός και του δίνονται καλές συμβουλές για τις εκδρομές. Αλλά μόλις επιβιβαστεί στο σκάφος είναι σίγουρο ότι θα ξεκινήσει μια αξέχαστη εμπειρία. Ωραίο προσωπικό, θαλασσινά τοπία που κόβουν την ανάσα, διασκέδαση εγγυημένη. Συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτό το πρακτορείο. Μόλις μπείτε μέσα, είστε μερικά τηλεφωνήματα μακριά από μια απολαυστική εμπειρία!
Patrick

17-Nov-2014

Beocute voor τουριστικές πληροφορίες.

na enkele jaren thailand te bezoeken en phuket een beetje ken...ook de tours..ondervind ik telkens dat ik geen spijt heb om alles via beocute te doen....gay of niet...hier wordt je niet afgeript. zoon prive tour is echt de moeite....bekijk zeker zijn site.... de tofste thai dat ik ooit ben tegengekomen. dank u tanner voor alles.....
Sumet

17-Nov-2014

Καλύτερη υπηρεσία

Η πρώτη μου φορά στο Πουκέτ Ταϊλάνδη και θα είμαι ξανά εκεί σύντομα και θα τον καλώ πάντα να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του Beocute Gay Travel and Transport. Τα παιδιά είναι επαγγελματίες και ευγενικοί, άρα αξιολάτρευτοι ;) έχοντας μια τοπική εταιρεία που γνωρίζει την περιοχή και θα κάνει τις πολύτιμες διακοπές μου εξαιρετικές και η Beocute κάνει ακριβώς αυτό σε μια φοβερή τιμή. Προτείνετε για μένα το καλύτερο αυτοκίνητο και σωτήριο οδηγό καλό φίλο και μια χείρα βοηθείας ;) Θα μου αρέσει να το ξανακάνω και θα εκτιμήσω το Beocute Gay Travel and Transport. Το καλύτερο!!"
Mike

21-Σεπ-2014

Beocute Gay Ταξίδια και μεταφορές

Έχω πάει στο Πουκέτ Ταϊλάνδη δύο φορές και θα είμαι ξανά εκεί σύντομα και θα χρησιμοποιώ πάντα τις υπηρεσίες του Beocute Gay Travel and Transport. Τα παιδιά είναι επαγγελματίες και ευγενικοί. Ως ταξιδιώτης προσπαθώ να κάνω τόση έρευνα πριν φύγω από το σπίτι, αλλά πραγματικά εκτιμώ ότι έχω μια τοπική εταιρεία που γνωρίζει την περιοχή και θα κάνει τον πολύτιμο χρόνο των διακοπών μου εξαιρετικό και η Beocute κάνει ακριβώς αυτό. Το άλλο στοιχείο που πρέπει να σημειωθεί είναι γιατί να μην ξοδέψετε τα σκληρά κερδισμένα ροζ δολάρια σας σε μια ομοφυλοφιλική επιχείρηση που γνωρίζει ταξίδια για ομοφυλόφιλους. Αγαπώ πραγματικά και εκτιμώ το Beocute Gay Travel and Transport. Το καλύτερο!!

19-Σεπ-2014

Ιδιωτική ημερήσια εκδρομή

Μόλις είχα μια εξάωρη περιήγηση σε μέρος του νησιού του Πουκέτ με τον Tanner και ήταν υπέροχο. Είναι πολύ καλύτερο να μην είσαι σε ομάδα, μπορείς να πας με τον δικό σου ρυθμό και ο Tanner ο οδηγός ήταν πολύ προσεκτικός. Είδα πολλά από το νησί συμπεριλαμβανομένων ναών και το πράσινο του νησιού. Στο ταξιδιωτικό κατάστημα σας δίνουν τη βοήθεια που χρειάζεστε και φροντίζετε. Θα έλεγα σε οποιονδήποτε είτε γκέι είτε όχι να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία. Δεν θα σας ξεσκίσουν και θα σας πουν αν μπορούν να βοηθήσουν ή όχι. Για μένα δεν είναι πιεστικοί και στον σημερινό κόσμο αυτό είναι αρκετά περίεργο.
Ernesto

4-Σεπ-2014

Το Beocute είναι ο καλύτερος πόρος για γκέι ταξιδιώτες στο Πουκέτ

Έρχομαι στην παραλία Patong, στο Πουκέτ, τα τελευταία τρία χρόνια και αυτό ήταν το τρίτο μου ταξίδι. Βρήκα τον Beocute και τον ιδιοκτήτη του Thanapol (Best) ψάχνοντας στο διαδίκτυο. Από την πρώτη μέρα, ο Best ήταν πολύ ακριβής και οι τιμές του ήταν πολύ προσιτές. Με πήγε σε πολύ προσαρμοσμένα ταξίδια και σε μέρη που δεν μπορείτε να βρείτε σε κανένα τουριστικό ιπτάμενο... Ρωτήστε τον για το πλωτό εστιατόριο ή στο ταϊλανδέζικο μπάρμπεκιου απέναντι από τον Πυροσβεστικό Σταθμό στην Πατόνγκ. Μου έδωσε εξαιρετικές συμβουλές για το ποια μέρη να επισκεφτώ και ποια να αποφύγω... Συντόνισε ταξί για να με πάρει και να με οδηγήσει πίσω στο αεροδρόμιο... Έκανε κρατήσεις ξενοδοχείων για μένα, τις οποίες μπορέσαμε να συντονίσουμε πλήρως με πολύ σύντομη ειδοποίηση και μου εξοικονόμησε τόνους χρημάτων, επειδή δεν χρησιμοποιούσα τους παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους. Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα το Beocute για τις ταξιδιωτικές σας ανάγκες στο Πουκέτ. Το γραφείο του είναι επίσης πολύ ωραίο και καθαρό, με υπηρεσία Internet, συμπεριλαμβανομένης της εκτύπωσης. Προσφέρει ακόμη και αναψυκτικά και καφέ... Πιστέψτε με, αυτά μπορεί να φαίνονται τίποτα, αλλά στη ζέστη του Πουκέτ, ένα κρύο ποτό μερικές φορές μπορεί να σας φτιάξει τη μέρα...
Stefan

24-Aug-2014

Καλύτερη φροντίδα

Πέρασα καταπληκτικές μέρες στην πόλη...χάρη στο Beocute...πολύ φθηνές και δίκαιες τιμές...πολύ ατομική φροντίδα...πολύ χαριτωμένος οδηγός...ευχαριστώ που μου δείξατε μερικά από τα σημαντικότερα σημεία του νησιού Πουκέτ..θα προτείνετε την υπηρεσία σας σε φίλους και σίγουρα θα επιστρέψω ;-)
Scott

23-Aug-2014

Καλύτερος καλύτερος το όνομά του και αυτός είναι ο καλύτερος

Γνωρίζω το Best online. Ήρθε και μας πήρε και τίποτα δεν ήταν πολύ για αυτόν, οδηγώντας μας στην περιοχή, επισκεπτόμενοι τουριστικά και μη τουριστικά μπαρ, εστιατόρια, ναούς και χώρους εκδηλώσεων ήταν απλώς το αποκορύφωμα ολόκληρου του ταξιδιού. Μια φανταστική εξυπηρέτηση από πραγματικά υπέροχους ανθρώπους, ήρθε ακόμη και κλαμπ μαζί μας και χόρεψε όλη τη νύχτα. Μιλάει πολύ καλά αγγλικά.
Chester

Mr

Υπέροχη δουλειά, σίγουρα θα επιστρέψω, η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετική. Ήμουν στην ώρα μου για να με πάρει για να με πάει σε μια από τις παραστάσεις. Μου έδωσε μεγάλη επιλογή σε μέρη για να πάω. Σίγουρα θα επιστρέψω!!!
Jonathan

το καλύτερο μέρος του Πουκέτ

Η οδήγηση γύρω από την περιοχή επισκεπτόμενοι τουριστικά και μη τουριστικά μπαρ, εστιατόρια, ναούς και χώρους ήταν απλώς το αποκορύφωμα ολόκληρου του ταξιδιού. Μια φανταστική εξυπηρέτηση από πραγματικά υπέροχους ανθρώπους.
R
Rudi

23-Aug-2014

Εξαιρετική και επαγγελματική εξυπηρέτηση από την Thanapol. Θα τον συστήσω σε όλους τους φίλους μου που ταξιδεύουν στην Ταϊλάνδη.
Pete

Συνιστάται!

Αφού ψάξαμε στο Διαδίκτυο πριν από την επίσκεψή μας στην Ταϊλάνδη, βρήκαμε το Beocute Gay Travel. Ενώ στο Πουκέτ θέλαμε να δούμε το Tiger Kingdom. Αυτή η εταιρεία έδωσε πολύ χρήσιμες συμβουλές και κανόνισε τις μεταφορές μας από και προς το αξιοθέατο. Οι τιμές είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές και, σε αντίθεση με πολλούς ταξιδιωτικούς πράκτορες στην Πατόνγκ, δεν υπάρχει καμία πίεση ή υποχρέωση αν θέλετε απλώς κάποιες καλές συμβουλές. Αρκεί να πούμε ότι όταν επιστρέψουμε στην Πατόνγκ θα χρησιμοποιήσουμε ΜΟΝΟ το Beocute για όλες τις απαιτήσεις ταξιδιού και μεταφοράς και περιήγησης. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στον Best και την ομάδα του που βοήθησαν να κάνουμε τις διακοπές μας τις καλύτερες που είχαμε ποτέ.
Edward

Σωσίβιο

Δεν ήξερα τι να κάνω εδώ, έφτασα από μια ιδιοτροπία και αυτοί οι τύποι με φρόντισαν. Είχα την πιο εκπληκτική εμπειρία, δεν θα την ξεχάσω ποτέ!

Σχόλια / Κριτικές είναι η υποκειμενική γνώμη του Travel Gay χρήστες, όχι από Travel Gay.