Αποφύγετε αυτό το ξενοδοχείο εάν τα Αγγλικά σας.
Δεν ξέρω πραγματικά από πού να ξεκινήσω. Κλείσαμε στο Subur για δύο εβδομάδες από τις 14 Σεπτεμβρίου. Αφού διαβάσαμε κριτικές, αποφασίσαμε να κάνουμε αναβάθμιση σε δωμάτια με μπαλκόνι, είχα στείλει email στο ξενοδοχείο πολύ νωρίτερα για να βεβαιωθώ ότι είχαμε λάβει τα δωμάτια κατά την άφιξη. Λοιπόν, εδώ ξεκίνησαν τα προβλήματα, υπήρχαν 4 στην ομάδα μας, οπότε όλοι ελέγχθηκαν εντάξει και βρήκαν τα δωμάτιά μας. Μας δόθηκε το δωμάτιο 109. Μια λέξη για αυτό το δωμάτιο είναι ΒΙΛΕ. Η μπογιά βγαίνει από τους τοίχους σχεδόν δεν υπάρχει χώρος ανάμεσα στο κρεβάτι για να μετακινηθεί στα πιο μικροσκοπικά μπάνια, ακόμα και η μπανιέρα ήταν βαμμένη με γυαλάδα που ξεφλούδιζε. Ήταν συγκλονιστικό. Δεν παραπονιόμαστε, σκεφτήκαμε καλά ότι αυτό δεν είναι ποτέ ξανά, αλλά ας απολαύσουμε τις διακοπές μας. Πήγαμε για φαγητό μετά το ταξίδι και να χαλαρώσουμε. Κατά την άφιξή μας πίσω στο ξενοδοχείο πήγαμε στο δωμάτιο των γονιών μου στον 3ο όροφο, το δωμάτιο ήταν φωτεινό και ευάερο και πολύ πιο ωραίο από το δικό μας, οπότε αποφάσισα να μιλήσω στη ρεσεψιόν καθώς μας χρέωναν 20.00 € τη βραδιά για το αναβαθμισμένο δωμάτιο. Λοιπόν, αυτό είναι όπου προκαλεί μαζική κατηφόρα. Κατέβηκα στη ρεσεψιόν για να ρωτήσω για ένα άλλο δωμάτιο, ίσως όχι η καλύτερη ιδέα, καθώς έπρεπε να αντιμετωπίσω τον πιο αγενή ρεσεψιονίστ που έχω συναντήσει ποτέ. Εξήγησα ότι το δωμάτιο ήταν πολύ μικρό για 2 εβδομάδες για μένα και τον σύζυγό μου και πραγματικά δεν άξιζε τα 20.00 € τη βραδιά επιπλέον που πλήρωνα.
Σε αυτό πήρα ένα επιθετικό ΟΧΙ και ένα κούνημα του χεριού μου για να μου κάνει νόημα να φύγω καθώς δεν την ενδιέφερε πια να μου μιλήσει, οπότε ρώτησα γιατί όχι και για άλλη μια φορά το κούνημα του χεριού της στο πρόσωπό μου για να μου πει να φύγω, εκείνη τη στιγμή η ψυχραιμία μου είχε ανέβει και ντρεπόμουν περισσότερο και σοκαρίστηκα με την αγένεια του ρεσεψιονίστ, οπότε αναρωτήθηκα πώς μιλάτε στους καλεσμένους σας σε αυτό το ξενοδοχείο, για άλλη μια φορά αγνοήθηκα εντελώς. Ποτέ δεν ήμουν τόσο ντροπιασμένος και θυμωμένος από την αγένεια, αποφάσισα να μιλήσω με τον ρεσεψιονίστ που μας έκανε check in, αναρωτήθηκα πώς μιλάει αυτή η κυρία σε όλους. δωμάτιο αλλά μπορεί να χρειαστούν μερικές μέρες. Το άφησα εκεί και του είπα ότι θα ήθελα να μιλήσω με τη διοίκηση σχετικά με τη συμπεριφορά της. Μόλις επέστρεψα στο δωμάτιό μου, αποφάσισα να μιλήσω με τον Jet2 που ήταν πανέξυπνος και προσφέρθηκε να μας μεταφέρει αμέσως, αρνήθηκα καθώς ήμουν μόνο εγώ και ο σύζυγός μου και αυτό θα άφηνε τους γονείς μου στην κόλαση. Χρειάστηκαν μέχρι τις 17 για να μιλήσω με τον διευθυντή του σπιτιού, τι χάσιμο χρόνου ήταν αυτό. Η ρεσεψιονίστ είχε βρει έναν μάρτυρα στη διαμάχη μας που δεν ήταν καν εκεί, ενώ ήταν τόσο κατάφωρα αγενής. Αυτή η κυρία ήταν Ισπανίδα (δεν αποτελεί έκπληξη) αυτό που μου λέει είναι ότι έχω κάνει λάθος και πρέπει να καλυφθώ) όταν τα πέρασα όλα με τον μπροστινό διευθυντή του σπιτιού, δεν την ενδιέφερε καθόλου, είχε ήδη πει από τη μια πλευρά μιας ιστορίας και αυτό επρόκειτο να πιστέψει, όταν ρώτησα αν είχε δει το CCTV είπε ότι δεν χρειάζεται και επίσης δεν της επιτρέπεται μόνο η αστυνομία. Δεν το είχα ξανακούσει, αλλά ποιος είμαι εγώ να αμφισβητήσω. Μετακομίσαμε τα δωμάτια μετά από 3 ημέρες, αλλά τι φρικτό ξεκίνημα των διακοπών μας, μόνο και μόνο επειδή δεν είστε ευχαριστημένοι με το επίπεδο του δωματίου σας. Η παμπ/εστιατόριο δεν ήταν πολύ καλύτερο να μην καθάρισε ποτέ τραπέζια, οπότε όταν τα καθαρίζετε οι ίδιοι σας φωνάζουν. Καθαρίστε καλά τα τραπέζια για να μπορούν οι πελάτες σας να καθίσουν και να φάνε. Συνολικά, ένα πραγματικά φτωχό ξενοδοχείο, υπάρχουν πολύ καλύτερα ξενοδοχεία στο Sitges με χαμηλότερη βαθμολογία αστέρων. Αποφύγετε εάν θέλετε ένα υποβαθμισμένο ξενοδοχείο. Πρέπει να πω ότι οι καθαριστές στο ξενοδοχείο είναι υπέροχοι. Το δωμάτιό μας στο τέλος ήταν πάντα πεντακάθαρο. Αυτό είναι το μόνο καλό πράγμα που μπορώ να πω για αυτό το ξενοδοχείο.
Ξέρω ότι περιμένω μια σαρκαστική απάντηση από τη διοίκηση, καθώς αυτό φαίνεται να κάνουν.
Αυτή είναι η απάντηση του ξενοδοχείου, εντελώς σοκαριστική. Αγαπητέ Stephen, Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την κριτική σας σχετικά με την τελευταία σας επίσκεψη στο ξενοδοχείο μας. Δεν πρόκειται να είμαστε σαρκαστικοί, αφού λαμβάνουμε κάθε σχόλιο από τους πελάτες μας πολύ σοβαρά.