Instagays

    Πώς οι Instagays αντέξουν οικονομικά να ταξιδέψουν τόσο πολύ;

    Are you a thirst trap away from being an Instagay?

    Όλοι μας το έχουμε περάσει - χαζεύαμε άσκοπα το Instagram ένα απόγευμα Τρίτης και ΜΠΑΜ! Να το πάλι: Ο Connor McAbs χαλαρώνει σε μια άλλη παρθένα παραλία στη Μύκονο, με τον απίστευτα σμιλεμένο κορμό του να λάμπει στον μεσογειακό ήλιο, τα γυαλιά ηλίου σχεδιαστών να κάθονται ακριβώς έτσι, με μια λεζάντα που γράφει "Just another Monday 💅✨" #blessed #livingmybestlife. Ή την πιστή λεζάντα "take me back" αν πρόκειται για αναδημοσίευση και οι παγίδες δίψας τους τελειώνουν. Εν τω μεταξύ, εσύ τρως λυπημένος μεσημεριανό στο γραφείο και προσπαθείς να καταλάβεις πώς να αντέξεις οικονομικά ένα Σαββατοκύριακο στο σπίτι. Γκραν Κανάρια.

    Το φαινόμενο του αέναα ταξιδιάρικου Instagay έχει γίνει ένα καθοριστικό χαρακτηριστικό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτά τα πανέμορφα δείγματα φαίνεται να αιωρούνται αβίαστα από πάρτι κυκλώματος σε πολυτελές θέρετρο, Εκδήλωση υπερηφάνειας προς την γκέι κρουαζιέρα, αφήνοντας εμάς τους απλούς θνητούς να αναρωτιόμαστε: Πώς στο καλό αντέχουν αυτόν τον τρόπο ζωής; Είναι όλοι κρυφά μωρά από τα trust funds; Έχουν sugar daddies για τους οποίους δεν γνωρίζουμε; Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο; Ας δούμε πώς αυτά τα περιπλανώμενα παγώνια χρηματοδοτούν τον τρόπο ζωής τους ως jet-setter.

    Πώς οι Instagays αντέξουν οικονομικά να ταξιδέψουν τόσο πολύ;

    Οι επίσημες εξηγήσεις (και τι πραγματικά σημαίνουν)

    Αν έχετε βρει ποτέ το θάρρος να ρωτήσετε έναν χρήστη του Instagay πώς αντέχει τον τρόπο ζωής του, πιθανότατα έχετε ακούσει μία από αυτές τις απαντήσεις:

    «Είμαι πολύ καλός στο να βρίσκω προσφορές!»

    Μετάφραση: Ναι, μπορεί περιστασιακά να πετυχαίνουν μια καλή τιμή πτήσης, αλλά αυτό δεν εξηγεί τα πεντάστερα καταλύματα, τη συλλογή επώνυμων μαγιό και τα ατελείωτα κοκτέιλ. Η εξήγηση «είναι καλοί στο να βρίσκουν προσφορές» είναι το αντίστοιχο των διασημοτήτων που ισχυρίζονται ότι τα τέλεια σώματά τους προέρχονται απλώς από το «πόσιμο πολύ νερό». Παρακαλώ.

    «Εργάζομαι εξ αποστάσεως»

    Ενώ η τηλεργασία έχει πράγματι κάνει τα ταξίδια πιο προσιτά, υπάρχει διαφορά μεταξύ της εργασίας από άλλη τοποθεσία και της προφανώς μη εργασίας καθόλου. Αυτός ο τύπος που δημοσιεύει «παγίδες δίψας» για πισίνα στις 2 μ.μ. την Τετάρτη και βίντεο από κλαμπ στις 3 π.μ. την Πέμπτη σίγουρα δεν τηρεί τις προθεσμίες του.

    "Είμαι Επιχειρηματίας/Σύμβουλος/Προπονητής"

    Η ασάφεια είναι το κυρίαρχο στοιχείο εδώ. Οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι συνήθως συγκεκριμένοι σχετικά με την επιχείρησή τους. Η φράση «Διοικώ ένα πρακτορείο ψηφιακού μάρκετινγκ που ειδικεύεται σε οδοντιατρεία» ακούγεται λογική. Η φράση «Είμαι επιχειρηματίας στον χώρο του lifestyle» σημαίνει «Προσπαθώ απεγνωσμένα να βγάλω χρήματα από τους κοιλιακούς μου - παρακαλώ εγγραφείτε στο OnlyFans μου με έναν κωδικό έκπτωσης 40%.»

    Ταξίδια για ομοφυλόφιλους

    Οι πραγματικοί τρόποι με τους οποίους οι Instagays χρηματοδοτούν τα ταξίδια τους

    Ας δούμε τώρα τις πραγματικές μεθόδους πίσω από αυτή την τρέλα:

    1. Η ζωή με το Comped: Συνεργασίες με Influencers

    Η πιο συνηθισμένη εξήγηση - και μια εξήγηση που πολλοί χρήστες του Instagram δεν θα παραδεχτούν εύκολα - είναι ότι δεν πληρώνουν την πλήρη τιμή (ή μερικές φορές τίποτα απολύτως) για τα ταξίδια τους. Ξενοδοχεία, προορισμοί, διοργανωτές εκδηλώσεων και εταιρείες ομοφυλοφιλικών κρουαζιέρων κατανοούν την εμπορική αξία του να έχουν φωτογενείς ομοφυλόφιλους άνδρες να δημοσιεύουν από τους χώρους τους.

    Ένας χρήστης του Instagram με πάνω από 50 ακόλουθους μπορεί συχνά να εξασφαλίσει δωρεάν ή με μεγάλη έκπτωση καταλύματα σε αντάλλαγμα για μερικές στρατηγικές αναρτήσεις. Προορισμοί ειδικά για ομοφυλόφιλους, όπως Σίτγκες, Μύκονος, να Puerto Vallarta έχουν τελειοποιήσει αυτό το σύστημα, δημιουργώντας μια συμβιωτική σχέση όπου όλοι κερδίζουν (εκτός από την αυτοεκτίμησή σας). Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων για αλυσίδες πολυτελών ξενοδοχείων συχνά προσφέρουν δωμάτια σε ομοφυλόφιλους influencers κατά τη διάρκεια της σεζόν.

    2. Η Οικονομία των Ομαδικών Ταξιδιών

    Παρατηρήσατε πώς οι χρήστες του Instagram ταξιδεύουν συχνά σε ομάδες; Υπάρχει οικονομική λογική πίσω από αυτή την κοινωνική στρατηγική. Αυτή η εκπληκτική βίλα στην Ίμπιζα θα κόστιζε μια περιουσία για ένα άτομο, αλλά γίνεται εκπληκτικά προσιτή όταν χωριστεί σε οκτώ μέρη.

    Αυτό που μοιάζει με πλούσια πολυτέλεια στο Instagram είναι συχνά μια προσεκτική άσκηση ομαδικής οικονομίας. Ένα παραθαλάσσιο ακίνητο που νοικιάζουν έξι φίλοι από το γυμναστήριο κατά τη διάρκεια της εκτός σεζόν μπορεί να κοστίζει σε κάθε άτομο λιγότερο από το μηνιαίο ενοίκιο σας στο Λονδίνο.

    3. Η πραγματικότητα του Sugar Bowl

    Ας δούμε το θέμα: κάποια από αυτά τα ταξίδια χρηματοδοτούνται πράγματι από πλούσιους συντρόφους ή ευεργέτες. Η δυναμική sugar daddy/sugar baby είναι υπαρκτή σε ορισμένους ομοφυλόφιλους κύκλους, αν και σπάνια αναγνωρίζεται δημόσια.

    Οι ασυνήθιστα σέξι άντρες μπορεί κάλλιστα να έχουν κάποια μορφή χορηγίας. Μερικές φορές είναι ένας μεγαλύτερος σε ηλικία φίλος που δεν εμφανίζεται στις φωτογραφίες, μερικές φορές είναι περισσότερο μια συμφωνία. Δεν το συζητάμε, αλλά όλοι το ξέρουμε. Αυτό εξηγεί το αέναο κατσούφιασμα της Μελάνια Τραμπ.

    Ταξίδια για ομοφυλόφιλους

    4. Η κατάσταση της παράπλευρης ενασχόλησης

    Πολλοί χρήστες του Instagram έχουν αποκομίσει κέρδος από την απήχησή τους πέρα ​​από το παραδοσιακό μάρκετινγκ influencer. Το OnlyFans και παρόμοιες πλατφόρμες έχουν δημιουργήσει νέες ροές εσόδων που χρηματοδοτούν αυτές τις εξωτικές αποδράσεις.

    Το Instagram γίνεται ένα χωνί μάρκετινγκ για να οδηγήσει τους ανθρώπους στη σελίδα τους στο OnlyFans. Το αέναο ταξίδι τους επιτρέπει να γνωρίσουν άλλους influencers που ταξιδεύουν, μερικοί από τους οποίους θα δημιουργήσουν «περιεχόμενο» μαζί τους για τα alt τους. Γι' αυτό δεν δημοσιεύουν ποτέ «κωλοτούμπα» στον κύριο λογαριασμό - πρέπει να εγγραφείτε.

    5. Το παιχνίδι Savvy Points

    Ενώ το «είμαι καλός στο να βρίσκω προσφορές» συχνά αποτελεί εκτροπή, ορισμένοι χρήστες του Instagram είναι πραγματικά ειδικοί στο travel hacking. Οι πόντοι πιστωτικών καρτών, τα μίλια αεροπορικών εταιρειών, τα προγράμματα επιβράβευσης και οι στρατηγικές κρατήσεις μπορούν να μειώσουν σημαντικά το κόστος ταξιδιού για όσους είναι πρόθυμοι να μάθουν το σύστημα. Οι εξαιρετικά έξυπνοι χρήστες πόντων μπορεί να ξοδεύουν λιγότερα σε ταξίδια από ό,τι οι περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν στα αυτοκίνητά τους.

    Μύκονος

    Η σκοτεινή πλευρά των αέναων διακοπών

    Φυσικά, συχνά η ιστορία κρύβει περισσότερα από αυτά που βλέπουμε στο Instagram:

    Έλεγχοι Οικονομικής Πραγματικότητας

    Για κάθε γνήσια ιστορία επιτυχίας, υπάρχουν αμέτρητοι χρήστες του Instagram που χρηματοδοτούν τον τρόπο ζωής τους με λιγότερο βιώσιμα μέσα. Χρέος πιστωτικών καρτών, εξαντλημένες αποταμιεύσεις και οικονομική επισφάλεια κρύβονται πίσω από πολλές από αυτές τις τέλειες αναρτήσεις.

    Μερικά Instagays απέχουν μια χαμένη πληρωμή από την καταστροφή. Όπως έγραψε κάποτε ο Σαίξπηρ, «Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός». Μερικοί άνθρωποι ζουν έναν πολύ δημόσιο τρόπο ζωής που καλύπτει μια θλιβερή και άθλια πραγματικότητα.

    Το Έργο που Δεν Παρουσιάζεται

    Αυτές οι φαινομενικές διακοπές 24/7 συχνά περιλαμβάνουν περισσότερη δουλειά από όση φαίνεται. Πολλοί influencers αφιερώνουν ώρες καθημερινά διαχειριζόμενοι το περιεχόμενό τους, αλληλεπιδρώντας με τους ακολούθους τους, διαπραγματευόμενοι με μάρκες και χειριζόμενοι την επιχειρηματική πλευρά της διαδικτυακής τους παρουσίας.

    Σε αντίθεση με τον γεμάτο χρέη φαντασιόπληκτο, αυτοί οι χρήστες του Instagram είναι φερέγγυοι και εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για να αυξήσουν τον πλούτο τους. Μπορεί να διασκεδάζουν πολύ, αλλά απαντούν επίσης σε email στις 2 π.μ.

    Ταξίδια για ομοφυλόφιλους

    Πρέπει λοιπόν να ζηλεύεις;

    Ναι και όχι. Ο τρόπος ζωής στο Instagay βρίσκεται σε μια παράξενη μέση οδό μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας. Οι προορισμοί είναι πραγματικοί, αλλά οι οικονομικές συνθήκες και η προσπάθεια στα παρασκήνια είναι προσεκτικά κομμένα εκτός πλαισίου.

    Όταν διαπιστώσετε ότι βυθίζεστε στη ζήλια, θυμηθείτε:

    1. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επιμελημένα: Βλέπεις μια τέλεια στιγμή, όχι τις 23 ώρες ρουτίνας, άγχους ή φασαρίας που την περιέβαλλαν.
    2. Οικονομικά ψέματα: Αυτή η πολυτέλεια μπορεί να είναι πιο προσιτή από ό,τι φαίνεται (ομαδικά ταξίδια), εντελώς ανταγωνιστική (influencer marketing) ή οικονομικά μη βιώσιμη (χρέος).
    3. Διαφορετικές προτεραιότητες: Μερικοί χρήστες του Instagram κερδίζουν πραγματικά αρκετά για να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια τους, αλλά έχουν θυσιάσει άλλους οικονομικούς στόχους, όπως η ιδιοκτησία κατοικίας ή οι αποταμιεύσεις για τη σύνταξη.
    4. Το περιεχόμενο είναι εμπόριο: Αυτό που μοιάζει με διακοπές είναι συχνά ένα επαγγελματικό ταξίδι που μεταμφιέζεται σε αναψυχή.

    Ο Τελικός Λόγος

    Την επόμενη φορά που θα νιώσετε αυτή την αίσθηση ζήλιας για άλλη μια φωτογραφία στο Instagay που χαζεύει σε έναν εξωτικό προορισμό, θυμηθείτε ότι σπάνια χωράει ολόκληρη η ιστορία σε μια λεζάντα. Η πραγματικότητα περιλαμβάνει φασαρία, συμβιβασμούς, περιστασιακά τσιγάρα και μερικές φορές αμφισβητήσιμες οικονομικές αποφάσεις.

    Απολαύστε λοιπόν τις όμορφες φωτογραφίες όμορφων ανθρώπων σε όμορφα μέρη – γι' αυτό υπάρχουν. Απλώς μην μετράτε τις δικές σας ταξιδιωτικές ευκαιρίες με ένα σημείο αναφοράς που είναι περισσότερο φανταστικό παρά πραγματικό.

    Και αν όλα τα άλλα αποτύχουν, μπορείς πάντα να γίνεις φίλος με έναν χρήστη του Instagay και να τον συνοδεύσεις ως ο φωτογράφος που έχει οριστεί. Μπορεί να μην καταφέρεις να κάνεις καμία ανάρτηση, αλλά τουλάχιστον θα απολαύσεις μερικές από αυτές τις πισίνες υπερχείλισης από κοντά, ακόμα κι αν είσαι εσύ αυτός που κρατάει την κάμερα.

    Γίνε μελος Travel Gay Newsletter

    Περισσότερα Gay Travel News, Συνεντεύξεις και Χαρακτηριστικά